in

Zara prišla na výborný spôsob, ako (ne)podporiť online predaj – fotkami zmetie zákazníka tak, až si výrobok musí kúpiť

Nakupovať online je obrovská úspora času. Teda pokiaľ ste sa nerozhodli nakupovať v Zare. Tá totižto prišla na spôsob, ako to ľuďom čo najviac skomplikovať. Načo by ste predsa nafotili obyčajné fotky, podľa ktorých sa zákazník vie aj zorientovať, keď môžete napríklad odfotiť šaty pod vodou, kde nie je vôbec nič vidieť?

 

#1 Fotka, ktorá vás perfektne navnadí vyskúšať niečo nové.

 

#2 A keby ste sa nevedeli rozhodnúť podľa prvej fotky, táto vás už ku kúpe doženie.

 

#3 Ako najlepšie ukázať svoj produkt? Keď ním zakryješ celú modelku (teda až na tie škaredé prsty). 

 

#4 Zakrývať na promo fotkách podstatnú časť oblečenia? Logické!

 

#5 Dnes už nestačí byť iba pekná. Musíš byť aj ohybná.

 

#6 Aj som si hovorila, že tie kabáty nosím nejako nesprávne.

 

#7 S podobným postojom tela sa bežne promenádujem po námestí. 

 

#8 Ranná lekcia jógy pri online nakupovaní nikdy nie je na škodu.

 

#9 Čo to vlastne predávajú? Ale však to je jedno. PRIDAŤ DO KOŠÍKU!

 

 

#10 So Zarou je online nákup oveľa ľahší.

 

#11 Keď sa odvetvia začínajú prelínať, musíš sa prispôsobiť.

 

#12 Tak Zuzka a teraz si predstav, že ležíš v posteli s imaginárnou mačkou.

 

#13 Neviditeľný muž.

Zdroj

 

   
Odoberať
Upozorniť na

0 Komentáre
Komentáre z článku
Zobraziť komentáre