in

Pracovníci služieb, ktorí to nepríjemným zákazníkom pekne natreli

Ako sa hovorí, nikdy nenas*rte niekoho, kto vám pripravuje jedlo. Ako sa v tejto kompilačke dozviete, toto pravidlo sa dá rozšíriť na všetky druhy služieb.

 

 

#1 Raz mi niekto zaplatil $17 v drobných a začal sa smiať so svojím kamarátom, že to musím prepočítať. Tak som to prepočítal 6x, nech si počkajú.

 

#2 „Nechtiac“ som nedal dole čipy z oblečenia, takže sa museli vrátiť naspäť k pokladni a museli „míňať ich drahocenný čas“

 

#3 Niekedy dám do Happy Meal rozdielne hračky, aby sa ich deti začali hádať a nepríjemní rodičia to museli riešiť.

 

#4 Ako kuriér som raz celú cestu k nepríjemnému zákazníkovi trepal fľašou, ktorú si objednal k jeho burgeru.

 

#5 Nechajte ich platiť kartou a pred zaplatením zrušte platbu, aby ju museli opakovať. Opakujte, až pokiaľ nebudete spokojní.“

 

#6 Zhlboka som sa nadýchol a bol som na nich extra milý. Tak ich to vytočilo, že sa išli sťažovať za mojim šéfom s tým, aký milý som bol.

 

#7 Nedomixoval som ich smoothie, aby sa im kúsky ovocia zasekli v slamke.

 

#8 Zarezervoval som im sedadlá v 10+ hodinovom lete hneď vedľa záchodu.

 

#9 Zaplatila mi v $1, tak som každú jednu skontroloval pod svetlom, či je pravá.

 

#10 Ako učiteľ v škôlke som povedal jednému nepríjemnému rodičovi, že jeho dieťa začalo chodiť a on to ani nevidel.

 

#11 Do ich salsy som dal EXTRA pálivú omáčku, aby si museli chodiť doobjednávať pitie.

 

#12 Pri platení mi hodili peniaze, tak som na nich hodil výdavok a s úsmevom odkráčal preč.

 

#13 Každý kto bol na mňa hnusný dostal zlomenú slamku, pretože nič nie je horšie, než piť cez deravú slamku.

Zdroj

   
Odoberať
Upozorniť na

0 Komentáre
Komentáre z článku
Zobraziť komentáre