in

Ľudia si na internete uťahujú z McDonald’s. Ich nový trojitý cheeseburger vraj nevyzerá tak ako v reklame

Spoločnosť McDonald’s predstavila svoju horúcu novinku. Do ich ponuky pridali trojitý cheeseburger, ktorý však podľa názoru ľudí nevyzerá úplne tak, ako ho v reklame prezentuje samotná spoločnosť. Správu priniesol zahraničný portál Mirror.

Trojitý cheeseburger predstavil McDonald’s začiatkom septembra. Kúpiť si ho môžeš v prepočte za približne 2,3€ a skladá sa z troch plátkov hovädzieho mäsa, syra, nakladaných uhoriek, cibule, kečupu a horčice v žemli. To znie lákavo, no nie?

Prví nedočkavci, ktorí novinku už stihli ochutnať, však tvrdia opak. Ich cheeseburger vraj pripomínal všetko, len nie to, čo videli v reklame. Okrem toho mali niektorí zo zákazníkov dostať len dva, namiesto troch plátkov mäsa.

Sklamaní zákazníci sa začali o svoje zážitky deliť aj na sociálnych sieťach: Ďakujem za nový trojitý cheeseburger, McDonald’s. Presne tak, ako bol uvedený v reklame. #patetické“ Ďalší zákazník prirovnal burger k psiemu žrádlu: „Pozrite sa na to, veď to ani zďaleka nevyzerá tak ako v reklame! Je to príšerné a podobá sa to na žrádlo pre psov.“

   
Odoberať
Upozorniť na

0 Komentáre
Komentáre z článku
Zobraziť komentáre