Jedinečný dizajn by mal v zákazníkovi vyvolať aj niečo také, čomu sa hovorí „WOW efekt“. Myslíte si, že týchto 13 vecí ho má? Podľa nás určite ÁNO!
#1 „Veľmi šikovné a milé, maličké pálivé omáčky na pizzi.“
#2 „Handrička na čistenie okuliarov priamo na košeli? Geniálne!“
#3 „Úžasný plán starého otca, ktorý už hodnú chvíľu zbiera extra omáčky naviac, do kufríka.„
#4 „Drzé ale zároveň veľmi trefné. Nepotrebujete ešte niekto rozvodového právnika?“
#5 „Na dáždniku sa zobrazuje logo výrobcu jedine vtedy, keď prší.“
#6 Skúšobná podlaha v obchode s kočíkmi, aby ste vedeli, ako to bude veľmi drkotať s vaším bábätkom.
#7 „Veľmi praktická panvička pre nešikovných ľudí, ktorí večne zabúdajú na rozpálené veci.“
#8 „Jediný človek, ktorý myslel pri dizajne nášivky na bunde na to, že existuje aj second-hand.“ #9 „Starostlivý obchod, ktorý rozdelil košíky podľa toho, či zvládnete nakupovať sám, alebo budete od niekoho potrebovať pomoc.“ #10 Presne z tohoto by si mali brať príklad všetky nábytkárske spoločnosti. Krásne rozdelené spojovacie materiály podľa krokov. #11 Dezén na pneumatikách, ktorý ti sám povie, kedy by si ich už mal vymeniť za nové. #12 Skvostný nápad umiestniť okienko do toastovaču. A nude pri čakaní je koniec.